2011-08-07

Ett alternativ på jobbet kanske?

jag lyssnar på...Higher Love~Steve Winwood*

Såg den här asken ikväll på Willys när jag skulle handla kattmat, Twinings har haft nåt liknande-dock utan grönt te utan alla sorter var svarta men damn om de går att uppbåda i avkroken jag bor i-och tanken slog mig att det eventuellt skulle vara nåt att köpa och ha på jobbet. Har kommit fram till att 'bra' te är totalt bortkastat där, allt smakar skittråkigt så för det mesta dricker jag pås-Earl Grey där, det är det enda som inte är a) dränkt i fruktsmak eller b)sabbas fullständigt av det dåliga vattnet. Yellow Label tar jag inte i med tång längre.

Men...man blir ju lite less på standard-Earl Grey ibland.


Dumt nog lade jag inte på minnet vad lådan(som innehåller 40 påsar) kostade, men det bör ju inte varit alltför kostsamt. Ska nog köpa en och pröva. Om en dryg månad.






*Det var inte igår. Ja jag är...70talist. Heh.

No comments: