2012-01-31

En trevlig överraskning.

i min iTunes...受難曲(Junan Kyoku) från Antique Bakery OST


Hade några paket att hämta ut från COOP idag, bl a ett från Canton Tea Co då jag blev nyfiken på deras egenpressade pu erh häromsistens. Beställningen var på två 10g provpåsar, sagda pu erh samt ett long jing. Sådana småpåsar kan ju inte rimligen ta någon större plats, så döm om min förvåning när postkassörskan lämnar ut det här paketet:



Förvirringen steg ytterligare när jag öppnade kartongen och fann det här:




Min första tanke var givetvis att a) något blivit fel eller b) butiken skickat nån sorts GWP* som de inte berättat om.

Men skickar man en hel bing utan vidare? Kakan väger 250 g och när jag lade min order var det inga 15% rabatt 0_o


I det lilla röda kuvertet låg utöver det en voucher på £5 om beställningssumman uppgår till minst £10(på anledning av att det nu är Drakens år).



Jag begriper ärligt talat ingenting men är glad och lite förvånad. Om det nu är med flit-låt oss hoppas de inte saknar en kaka nästa gång de har lagerinventering :O

15% rabatt-erbjudandet pågår till den 7 februari om jag förstått rätt.


*=GWP, eller Gift With Purchase, kanske inte så vanligt i tebranschen?

No comments: