2013-05-26

Tre nya yunomi.

lyssnar på...Tenshi ga miru yume~Suara


Den största anledningen till min frånvaro på den här bloggen har varit det faktum att jag i påskas blev förvisad till en barack på nästa gård medan man stambytte mitt hus.

Det var ok att bo där, flytten till och från sagda barack är inget jag vill uppleva igen. Ever.

Tappade lite lusten att göra mycket alls medan jag bodde där och att fotografera inomhus var sällan möjligt, det var rätt mörkt och fönsterbänkar att ställa objekten på saknades helt. Ergo: bloggandet på is.

Gjorde dock ett och annat fynd IRL under tiden; ett av dem var det här setet med tre tekoppar med Naruto-motiv:









Ser aningen skevt ut på bilden, det är brickan som bågnat en aning...

Alla tre för $15(jag var den enda som bjöd) plus frakt, trevlig och snabb säljare.

Kan framdeles beskådas på sidan för koppar länkad till i högermarginalen. :)


No comments: